söndag 18 september 2011

Barcelona

Lite bilder från Barcelona resan jag gjorde med Hannah och Hanna för ca 3 veckor sedan!

 En glad Hannah på väg ner till Arlanda!
 Hannah fick lära sig den hårda vägen! Man måste dra undan håret när man solar!!
Hanna, vodkan och jag!
 Hanna Var en glad turist...
 ...I ca 5min!
 Medans Hanna var en trött turist så var jag och Hannah fascinerade av Gaudi!
Kanske var var Sagrada familia allra mest spännande som har hållt på att byggas i över 100 år och är fortfarande inte klar!


 Detaljerna var många på Sagrada!
 Hannah och Hanna i park Güell, med utsikt över Barcelona!
 Jag Hannah och Hanna i Park Güell
 HEJ, glada tjejer!
 Gaudi, är fortfarande inponerad när jag ser hans verk!
 Hannah var galet lycklig på camp nou! (dock måste man se allvarlig ut när man knäpper sin nya profilbild)
Jag med utsikt över font montjuic och plaza espanya!
 Jag och Hannah i bussen!
Christofer Columbus
 En peppad Hanna!
 Öl och värme!
 Fina Hanna !
 En törstig Hannah :)
 En dag var jag ute och turistade lite själv och hittade den här roliga juice baren i Ciutat Vella!

 Hannah!
I väntan på att font montjuic skulle börja! Men vi hade tagit fel dag..! 


Eftersom att Barcelona är en stad med mycket tjuvar så hade jag inte med mig kameran överallt. Så förrutom det vi gjorde på bilderna jag lagt upp så, var vi på stranden i princip varje dag, Shoppade i gamla stan och på några köpcentrum där b.la Forever 21 och Primark låg, var på klubb,åkte till Fort Aventura som är europas näst största nöjespark efter Disneyland Paris!
Sedan kommer nog fler bilder från Hannahs kamera dyka upp så småningom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar